Leves javítja a látást


Stern Ágnes A szemünk az egyik legfontosabb érzékszervünk, a látásunk segítségével érzékeljük a bennünket körülvevő világ legnagyobb részét.

Kiemelten fontos tehát odafigyelnünk rá.

A látáshoz köthető csakránk a homlokcsakra, más néven a harmadik szem, amely a képzelőerőért és a víziókért is felelős. A köldökcsakra energiáinak segítségével vívjuk meg csatáinkat a külvilággal és belső világunkkal vynyrazo. Jó hír, hogy erről télen sem kell lemondanunk. A téli vitaminforrások között találjuk a zöldségek közül a fejes és kelkáposztát savanyú káposztának elkészítve isa fekete. Az állatok illatukkal csalogatják társukat, de némely növény is csábít illatanyagaival.

Október én, a látás világnapján erre szeretnénk felhívni a figyelmet. Október a látás hónapja, amikor rengeteg optikában ingyenesen lehet részt venni látásvizsgálaton. De a szemünk egészségéért a megfelelő étkezéssel is sokat tehetünk.

cékla látás

Máris mutatjuk, milyen ételeket érdemes fogyasztanunk. Lutein az időskori szembetegségek megelőzéséhez A lutein az időskori szembetegségek megelőzésének egyik leghatásosabb vegyülete, segít megóvni a szem érrendszerét.

dinnye a látásra

Ráadásul a számítógép okozta szemkárosodástól is véd, mert kiszűri a kékfény okozta káros hullámok nagy részét. Luteinben gazdag ételek a zöld leveles zöldségek például a spenót leves javítja a látást, a kukorica, a citrom, a narancssárga gyümölcsök, a kelkáposzta és a tojás is.

meg lehet-e menteni a látást glaukómával

Antioxidánsok a szürke hályog kialakulásának lassítására A II. Friss felmérések szerint a fekete áfonya kiválóan használható a szürke hályog kezelésére is, a kutatások szerint 50 olyan betegből, aki rendszeresen fekete áfonyát fogyasztott nál jelentősen lelassult a folyamat. Mindezt a gyümölcs erős antioxidáns hatásának tulajdonítják, ami erősíti a kollagén-rostokat. A-vitamin a farkasvakság ellen Bár fütyülni nem fogunk megtanulni tőle, de a szemünkkel jót tehetünk, ha sok sárgarépát fogyasztunk.

nagy ului szemész

Ugyanis rengeteg A-vitamint tartalmaz, ami segít megelőzni a farkasvakság kialakulását, azaz azt az állapotot, amikor az egyén szürkületben vagy félhomályban alig lát.

További A-vitaminban gazdag étel például az édesburgonya, a mangó, és a csípős paprika.

a távollátás nagyszerű élni

Béta-karotin, a szem egészségéért A goji bogyónak kiemelten magas a béta-karotin tartalma, ez pedig A-vitaminná alakítja a máj enzimjeit, így óvva szemünk egészségét. Ezen kívül a goji bogyó javítja és élesíti is a látást, több mint 18 aminosavat tartalmaznak, valamint rengeteg fehérjét.

Aloe Vera - How to Improve Eyesight Naturally

Omega3, látásromlás ellen A tengeri halak tele vannak omega-3 zsírsavakkal, amik nem csak a szív- és érrendszeri megbetegedésektől óvnak meg minket, de látásunk megőrzéséért is felelősek. Tartós omega-3 zsírsavhiányban akár a retina is károsodhat, látásromlás léphet fel, de a látás megfelelő kifejlődésénél is elengedhetetlen. Tehát kiemelten fontos, hogy rendszeresen fogyasszunk belőlük, vezessük be például a lazacot, a lepényhalat, a tőkehalat a mindennapi étkezéseinkbe, vagy ha nagyon irtózunk a hal ízétől, szedjünk halolaj kapszulát.

  • Lehetséges-e égéssel helyreállítani a látást
  • Tihanyi László
  • Mit együnk a jó látásért? - HáziPatika
  • A máj a szem kapuja, Ami javítja a látást
  • 10 lenyűgöző egészségügyi előnye a paradicsomlevesnek | Egészséges táplálkozás | gyomostarsasag.hu
  • EgészségLátvány Egészséges ételek javítja a látást Természetesen a látás minőségének sok tekintetben meghatározza az élet és a kényelmet bármely személy.
  • Aktív látásmasszázs